Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västerbotten 24-åring söker man  (läst 1857 gånger)

Skogsro

• Västerbotten
Västerbotten 24-åring söker man
« skrivet: 15 mar-16 kl 15:13 »
Hej!
Jag är en jänta på 24 år som söker man att dela kärlek, lycka och vardag med  :-[

Jag drömmer om att skaffa gård, djur och odla. Vill leva självförsörjande, gärna på äldre sätt. Älskar naturen och skogen. Jag vill hitta en man som också drömmer om detta och som är redo att förverkliga det med mig. Jag håller på mycket med textil slöjd, för mig skulle det vara jätteroligt att få förse framtida hem och familj med kläder och textilier. Jag gillar också att göra keramik och rotslöjd.

Som person är jag full av idéer, kreativt lagd, positiv och lycklig men också rofylld. Jag gillar att analysera. Jag är en person som tänker djupt.

Jag söker en man som också är lugn, tillitsfull och har lätt till lycka. Du får gärna dela min kärlek till historiskt levnadssätt och folkmusik. Själv dansar jag folkdans :)
« Senast ändrad: 15 mar-16 kl 17:54 av Skogsro »

Skogsro

• Västerbotten
SV: 24-åring söker man
« Svar #1 skrivet: 16 mar-16 kl 18:07 »
Jag är en sån där dagdrömmande jänta, som älskar naturen. Att dansa folkdans på grusvägen sjungandes på en visa eller ligga på mossan i skogen och blicka upp mot trädens topp.

Grow2Tall

• Värmland
« Svar #2 skrivet: 16 mar-16 kl 18:37 »
Hallå där!

När jag läser din beskrivning så ser jag mycket av mig själv i det.
Jag drömmer också om en gård som man kan sköta om på ett mer "klassiskt" vis. Är också mycket intresserad av hantverk så som smide och träslöjd. Har studerat ett år på Sätergläntans träslöjdsutbildning men planerar att gå två år till. Det främsta jag vill lära mig inom trä är att kunna tillverka mina egna instrument som bland annat olika flöjter, så där kommer musiken in! ;)

Jag är inte den bästa på att få ned mina tankar i text så jag ber om ursäkt att det är lite "virrigt". Men om du vill veta mer så kan jag nog anstränga mig lite :-[
Är själv 26 år

Mvh Johannes
« Senast ändrad: 16 mar-16 kl 21:23 av Grow2Tall »

Skogsro

• Västerbotten
« Svar #3 skrivet: 17 mar-16 kl 11:57 »
Vad roligt att du också gillar hantverk!  :D har skickat PM  :-[

Grow2Tall

• Värmland
« Svar #4 skrivet: 17 mar-16 kl 12:28 »
Pm skickat

Skogsro

• Västerbotten
« Svar #5 skrivet: 25 maj-16 kl 21:35 »
Fortfarande aktuellt  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

363 gäster, 4 användare
Allam, evamagilla, Obar, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser