Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Torp med fint läge säljes  (läst 4471 gånger)

canoneos

• Småland
Västergötland Torp med fint läge säljes
« skrivet: 11 jan-16 kl 17:52 »
En härlig plats precis i utkanten av kvarnbyn Resville, ca en mil S om Lidköping.
Ny stuga under uppförande, halvvägs färdig, 40kvm. Tomt ca 750kvm.
Ingen el, vatten eller avlopp (finns ca 250 m därifrån). En hel del plank, bräder, gamla fönster och dörrar m.m. följer.

Pris 200.000:-

Tel: 070 - 6276274
Håkan
Intresserad av det glogala miljöhotet, självförsörjning, kost hälsa, träning, friskvård, resor äventyr och foto.

canoneos

• Småland
SV: Torp med fint läge säljes
« Svar #1 skrivet: 03 apr-16 kl 21:40 »
En härlig plats precis i utkanten av kvarnbyn Resville, ca en mil S om Lidköping.
Ny stuga under uppförande, halvvägs färdig, 40kvm. Tomt ca 750kvm.
Ingen el, vatten eller avlopp (finns ca 250 m därifrån). En hel del plank, bräder, gamla fönster och dörrar m.m. följer.

Pris 150 000:- el bud

Tel: 070 - 6276274
Håkan
Intresserad av det glogala miljöhotet, självförsörjning, kost hälsa, träning, friskvård, resor äventyr och foto.

neida

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 05 aug-16 kl 15:17 »
finns det kvar?
Kan ni skicka bilder till mig email? nada.dabbour@gmail.com

nillisfink

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 30 nov-17 kl 19:49 »
hej,,,finns detta mot förmodan kvar??

Dela detta:

* Inloggade just nu

513 gäster, 6 användare (1 dolda)
Ping, aelisabk, Kronhjorten, LimJans, olleryd

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser