Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Någon att se framåt med  (läst 1666 gånger)

LinaLj

• Västergötland
Västergötland Någon att se framåt med
« skrivet: 19 nov-15 kl 22:35 »
Glad, jordnära, rund, och kreativ 33-årig kvinna med själen av en bonnmora och hjärnan av en datanörd, det är jag det. Älskar att bo på landet där jag sakta men säkert tar mig närmre självhushållning. Med på köpet kommer två katter, vansinnigt bortskämda och mer eller mindre lata  :-[.

Jag söker en trevlig man i närheten av min egen ålder som delar mitt synsätt på livet och som jag kan diskutera framtidsplaner med. Du får gärna ha lite vanligt hyfs, ha en portion tålamod då jag gillar att låta livet gå i skritt snarare än i galopp. Bor du nära så är det trevlig, bor du långt borta så är det ju bra om du kan tänka dig att pratas vid över telefon på en någorlunda regelbunden basis  ;).

Intresserad? Nyfiken? Hör av dig vet jag...

clarro

• Västergötland
SV: Någon att se framåt med
« Svar #1 skrivet: 06 maj-16 kl 21:25 »
intressant kombo bondmora och datanörd! :)
skogsmänniska,gårdfarihandlare och livsnjutare!

Dela detta:

* Inloggade just nu

434 gäster, 8 användare (1 dolda)
Stork, avapomona, Lennart MÃ¥rs, Bebj, oh-la, olivia.k, b erros

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser