Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Vill du bli min sambo (bo i samma hus)?  (läst 2196 gånger)

Zir

• Hälsingland
Värmland Vill du bli min sambo (bo i samma hus)?
« skrivet: 15 nov-15 kl 12:18 »
Hej.
(Hmm... det kan bli kortfattat det här... varför är det så svårt med "kontaktannonser"?)
Det är såhär att jag är på väg att köpa hus, sitter faktiskt på trappen just nu och undrar om jag vågar.
Det ligger ganska mitt i Värmland, stor trädgård med enorma möjligheter, lite fix här och där men helt okej att bara flytta in.
Men jag skulle också vilja ha någon mer människa i mitt liv, antingen som vän eller livskamrat... (kön spelar ingen roll)
Att ragga är inte min starka sida, men på något vis ska jag väl kunna hitta någon som kan och vill bo i samma hus som mig...?
(För den som tycker sånt är avgörande, så är jag en öppen och positiv, någorlunda androgyn kille på 33 år)
Skriv!
« Senast ändrad: 16 nov-15 kl 08:11 av Zir »

Lou

• Värmland
    • Loukatten
SV: Vill du bli min sambo (bo i samma hus)?
« Svar #1 skrivet: 18 nov-15 kl 22:48 »
Var ligger ditt mitt i Värmland? Jag finns i Sunnetrakten och söker både vänskap och kärlek :-)
- Vart ska du gå?
- Det vet jag inte förrän jag är där.

Zir

• Hälsingland
« Svar #2 skrivet: 19 nov-15 kl 04:59 »
Hej Lou!
Ja vänner är vi väl redan... eller nåt... jag vart ganska godkänd av Irya häromdagen iallafall ;-)

//grannen till Isa &co

Lou

• Värmland
    • Loukatten
« Svar #3 skrivet: 20 okt-16 kl 22:37 »
Åh vad roligt, jag har inte sett detta förrän nu :-D Har inte varit så aktiv här men nu är jag på jakt igen :-)
- Vart ska du gå?
- Det vet jag inte förrän jag är där.

Dela detta:

* Inloggade just nu

276 gäster, 10 användare (3 dolda)
Carolus, Liisa, Västgärdet, UngJägarn, Naturliv, Kronhjorten, Tant Jansson

* Forum

* Om tidningen Åter

- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser