Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västerbotten Veganskt feministiskt gårdskollektiv utanför umeå söker sambos!!  (läst 1685 gånger)

trolle

Västerbotten Veganskt feministiskt gårdskollektiv utanför umeå söker sambos!!
« skrivet: 03 nov-15 kl 11:53 »
Veganskt feministiskt gårdskollektiv utanför umeå söker sambos!!
Vi är mellan 25 och 40 år, gillar att odla hänga i skogen snickra åka skidor cykla dansa hänga i stan med mera. Vi hyr en västerbottensgård knappt 4mil från umeå, har två gemensamma bilar och bra bussförbindelser finns. Med oss bor just nu också ett par hästar och ett gäng katter. Tillsammans tar vi hand om djur och odlingar och vi vill gärna att du som flyttar hit också är med! Om du är kvinna eller trans och vill bo nyktert på landet eller vill veta mer så hör av dig!!
Iffe 0706467685

Anni i skogen

• Hej och välkommen att tala om hållbara projekt :-)
    • Västerbotten
Hej!
Var ligger kollektivet? Jag bor i Granö - 8 mil från Umeå västeråt
Come my friends, it's not too late to seek a newer world! Though we are not now that strength which in the old days moved earth & heaven. That which we are, we are. One equal temper of heroic hearts. Made weak by time & fate but strong in will. To strive & seek & find. And not to yield. (Tennyson)

torbjorn

• Medelpad
Lägg märke till att tråden är snart 4 år gammal, och att trådstartaren inte har varit inloggad sedan någon vecka efter att tråden startades. Chansen att det blir något svar kanske inte är så stor.

Anni i skogen

• Hej och välkommen att tala om hållbara projekt :-)
    • Västerbotten
Ojdå, det såg jag inte, tack :-)
Come my friends, it's not too late to seek a newer world! Though we are not now that strength which in the old days moved earth & heaven. That which we are, we are. One equal temper of heroic hearts. Made weak by time & fate but strong in will. To strive & seek & find. And not to yield. (Tennyson)

Rassemouse

• -
Ojdå, det såg jag inte, tack :-)
Men är du intresserad så prova ring ändå. Tror att kollektivet finns kvar, var ytligt bekant med ett par där förut och då verkade det iaf som att det var ett stabilt gäng. Det ligger åt Vindeln till om jag inte missminner mig.

Dela detta:

* Inloggade just nu

770 gäster, 10 användare (1 dolda)
malarmaster, Barbakk, Efwa, alternaiv, Gröfre Slissing, Ping, Hönshjärna, Björkris, starb

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser