Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Södra Sverige  (läst 690 gånger)

Bermari

• Kännande, filosoferande, upplevande, trollmormor
    • -
Södra Sverige
« skrivet: 27 okt-15 kl 13:31 »
Gitarrspelande, filosoferande, örtasamlande, politiskt aktiv, 41-årig trollmormor vill hem till Sverige efter ett par år i Skottland.
Jag söker efter ett kollektiv, stuga, vagn eller rum i södra delen av landet. Har inga problem med att bo primitivt om så behövs.
Har en del erfarenhet av att ta hand om och renovera gamla torp och hjälper gärna till med det jag kan. Behöver du ha praktiskt arbete utfört så är jag lycklig att ta del av jobbet. I sammanhanget ska sägas dock att jag inte äter animaliska produkter så sådant arbete avstår jag helst.
Har de senaste åren försörjt mig delvis som gatumusiker i Skottland, delvis på vikariat inom psykiatrin i Sverige och älskar att arbeta med människor.
Körkort har jag inte så förbindelser krävs, helst inte längre bort än max ett par kilometer.

Hör av dig, snälla!
Planerar att helst vara i Sverige före jul.

« Senast ändrad: 27 okt-15 kl 13:43 av Bermari »
Dansa min själ!

Svartmyra

• Småland
SV: Södra Sverige
« Svar #1 skrivet: 28 okt-15 kl 09:44 »
Hej M....

Jag är här också ibland och kollar runt. Du vet ju att SM alltid finns....

Flyg fint....

J.

Bermari

• Kännande, filosoferande, upplevande, trollmormor
    • -
« Svar #2 skrivet: 31 okt-15 kl 11:50 »
Hej :-)
Inte förrän nu har jag sett det meddelandet.
Ja, jag skulle tycka om att finnas där ute i lugnet.
Finns det plats för mig? :-)
Dansa min själ!

karen

• Östergötland
« Svar #3 skrivet: 03 sep-16 kl 07:13 »
Hej! Om du inte hittat något ännu så finns en välisolerade vagn med stor veranda här på gården. Vi är några som bor här, i en liten bygemenskap.
Vänliga hälsningar Karin

Dela detta:

* Inloggade just nu

460 gäster, 2 användare
skalis, Kapten Rödskägg

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser