Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Söker en plats att ställa min vagn på i närheten av Skövde  (läst 848 gånger)

Skogsplupp

• Västergötland
Västergötland Söker en plats att ställa min vagn på i närheten av Skövde
« skrivet: 30 sep-15 kl 11:44 »
Hej på er!

Jag söker efter lite mer samvaro med andra samt efter en plats som jag skulle kunna ställa min vagn som jag nyligen köpt. Vill gärna kunna odla och hitta på andra aktiviteter tillsammans. Jag bor, jobbar och odlar för närvarande i Skövde men känner att jag behöver ändra min livsstil för att må bättre. Jobba mindre och leva mer :) Jobbar med skog, tycker om att odla och vara ute i natur. Har börjat lära mig yoga och har en tendens till att vilja fly till varmare breddgrader under vintern.

Förutom en plats för mig och vagnen så skulle det vara bra om jag kunde dra ut el och vatten till vagnen samt möjlighet för att tvätta och lite mer förrådsutrymme.

På sikt vill jag gärna äga, samäga mark och hus men just nu så vill jag främst hitta en plats för mig och vagnen. Ekoby är väl kanske drömmen.

Har ni några förslag så hör gärna av er.
Varm hälsning
/Viveca

janneskogstroll

• Västergötland
Jag bor utanför töreboda  mitt ute på vischan. Finns plats här att ställa upp en vagn. Ring eller smsa för mer info / mvh Jan .  0729010157

Maxime

• Västergötland
Hej viveca,

jag bor på självhushållar gård utanför götene, halvvägs mot lerdala, 25km till skövde.
på gården bor också min son Louvé (4) och hans mamma Astrid (31) (jag är 30)

där finns det redan en vagn, som wwoofare och kompisar bor i, och så är det det lila huset samt ett antal ekonomi byggnader.

det skulle absolut finnas plats för en annan vagn.

är du nyfiken så kan du höra av dig, vi kan prata mera om det.

Hörs, maxime

Dela detta:

* Inloggade just nu

186 gäster, 5 användare (1 dolda)
malarmaster, anders flix, Vargh, junneboy

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser