Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Ångermanland Tillfälligt boende Junsele-Näsåker  (läst 756 gånger)

Bimsy

• skogen är mitt hem
    • Ångermanland
Ångermanland Tillfälligt boende Junsele-Näsåker
« skrivet: 14 jul-15 kl 13:12 »
Hejsan Hopp!
Bim heter jag och är 30år med katt!
Jag är i full fart med att förverkliga mina drömmar sen några år tillbaks med att flytta in i en jurta/Geir. Ett litet fridfullt paradis för mig själv.
Nu är saken den att jag har sparat ihop de pengarna först nästa år (allt runt omkring) och jag behöver ett boende fram tills dess. Jag bor nu mellan Junsele och Näsåker och vill gärna bo i trakterna då jag jobbar i Junsele. Jag är inte hur rik som helst & jag är inte jätte kräsen förutom att det ska vara ett lugnt för min katt som är lite orolig utav sig & att jag helst inte vill flytta in hos/bo med någon. From mitten av augusti/ början av september behöver jag flytta in!
Sen..
Vet ni någon 4,5 Jurta med ullfilt & canvasduk till salu så tas tips även emot där! (Har redan sett den för 15000 på blocket. Funderar även på att bygga själv, men är nog bekväm där.  Vill veta om det finns alternativ. Vet att de säljer i Näsåker & skogsnäs, men tänkte först se om det fanns någon begagnad i hyfsad kvalité till ett bra pris.
Svara gärna i privat meddelande!
« Senast ändrad: 15 jul-15 kl 11:29 av LadyForeststar »
🌿👍🏻

farmar lasse

• Ångermanland
SV: Tillfälligt boende Junsele-Näsåker
« Svar #1 skrivet: 09 aug-16 kl 15:20 »
hej jag har ett litet hus till dej lungt fint läge i sörmoflo

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser