Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ensam kyckling  (läst 846 gånger)

samuel.smith

• Blekinge
Ensam kyckling
« skrivet: 17 jun-15 kl 16:38 »
Hej, Vi har lite problem med vad vi ska göra med vår 3 veckors kyckling vars syskon dog direkt vid flytten förra veckan. Vi har en kull som går ute med mamman på 4 veckor och vi får hem en kull maskinkläckta idag. Ska man sätta henne i hönshuset under värmelampa så hon får gå in och ut som hon vill eller ska man sätta henne med kvällens flock? Gå ensam en månad tycker jag inte är ett alternativ ..

Tova_Jobark

SV: Ensam kyckling
« Svar #1 skrivet: 18 jun-15 kl 06:17 »
Jag skulle testa Och sätta in den till de maskin kläckta , jag brukar kläcka och ibland sparar jag bara en o säljer de andra de , tillfällerna har jag satt in den större till de nya elr veckogamla andra😃 lycka till mvh Tova

Dela detta:

* Inloggade just nu

591 gäster, 1 användare
alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser