Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Rum i kollektiv på landet uthyres  (läst 1726 gånger)

pärlugglan

• -
Södermanland Rum i kollektiv på landet uthyres
« skrivet: 23 apr-15 kl 19:28 »
Rum i kollektiv i Gnesta, Järna-trakten uthyres till en trevlig person. Från 1 maj och tillsvidare.

Lägenheten finns i ett vackert gammalt trähus på en gård på landet. Vi har ett stort gemensamt kök och tre rum. Härligt läge nära sjö med öppet landskap, ekar och skogar runtomkring. Odlingsmöjligheter finns.
2 mil till Järna, 1 mil till Gnesta och 6 km till Mölnbo. Det kan vara bra att ha bil eftersom det är 6 km till tåget. Sommarhalvåret går det bra att cykla (tar ca 25 min till pendeln).
Hyran är 2700 kr inkl el,värme och internet.

Tycker du om att bo kollektivt och är intresserad så skriv ett pm :)

Silver Sarah

• Gäst
SV: Rum i kollektiv på landet uthyres
« Svar #1 skrivet: 01 jun-17 kl 08:19 »
Hej
Mitt namn är Sarah Artmann, jag är 32 år gammal och arbetar förtillfället som trädgårdsmästare på tre Stockholmsslott. Jag har nu blivit erbjuden en annan tjänst i Södermanland och vill därför flytta ut mot mina hemtrakter där både natur och byggd ligger mig varmt om hjärtat.
Fast inkomst, inga djur, inga barn, ickerökare, enkel och skötsam person! Allt av intresse så tveka inte att höra av er!

Bästa hälsningar
Sarah Artmann
0737279802

Silver Sarah

• Gäst
SV: Rum i kollektiv på landet uthyres
« Svar #2 skrivet: 07 jun-17 kl 17:25 »
 :) :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

156 gäster, 7 användare (2 dolda)
Lasse-hatten, Plummer, Alex.karlsson, Svart, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser