Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Inspiration till slaktkycklingar  (läst 1135 gånger)

ElvisHusse

• Gäst
Inspiration till slaktkycklingar
« skrivet: 20 jan-15 kl 20:22 »
Hej jag ska förbereda till slaktkycklingar men skulle behöva lite inspiration. meningen är att dom ska kunna gå ut och in som dom vill. Någon som har bilder eller ritningar på sina eller bra lösningar? Kanske finns någon som man skulle kunna få besöka och titta? Bor själv utanför lund. Hoppas på svar från många kloka människor.

Weasel

• Skåne
SV: Inspiration till slaktkycklingar
« Svar #1 skrivet: 20 jan-15 kl 23:19 »
Hur många har du tänkt att ha? 10, 100, 1000? Det skiljer ju sig lite på hur organiserat det måste vara ;)
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

ElvisHusse

• Gäst
SV: Inspiration till slaktkycklingar
« Svar #2 skrivet: 22 jan-15 kl 17:44 »
tänkte börja med 100 tänkte jag

Dela detta:

* Inloggade just nu

451 gäster, 1 användare
sayerbýr

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser