Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Kreativa person söker boende i ett kollektiv i Skåne!  (läst 1077 gånger)

flayh

• Inspiration, Positivitet, Harmoni, Lärdom, Kärlek.
    • Småland
    • Luffe Trollmåne (musik som jag har skapat)
Skåne Kreativa person söker boende i ett kollektiv i Skåne!
« skrivet: 20 dec-14 kl 12:51 »
Hej!
Jag söker ett pågående kollektiv i Skåne med inflytt i januari/februari, som är aktivt och har sitt lugn där en kan känna att här kan en ladda sin energi och få utrymme för egentid. Gärna möjlighet och intresse för kreativitet där en kan mötas & skapa ihop. Allt ifrån exempelvis att måla, spela musik, sy, skriva & odla.
Jag värdesätter ett hem som är varmt med en positiv anda. Kommunikativitet där en deklarera sina behov, är lyhörd & respektera varandra samt ger respons och konstruktiv kritik är betydelsefullt.
Därför är en feministisk, antirasistiskt- och anitspecisistiskt en viktig och betydelsefull värdegrund i hemmiljön. Att det samhället en vill ha där ute i världen, skall en själv försöka sträva efter och bilda hemifrån.
Jag brinner för rättvisa, miljön, återvinning samt djurrätt. Har varit engagerade i lokalgruppen Djurens Rätt i Halmstad.
Försöker att öka medvetenhet på många plan och att ständig ha en strävan efter att utvecklas. Därför är kunskapsutjämning & arbetsutbyte något som jag håller varmt om hjärtat.
Jag äter veganskt och honung. Ägg, mejeriprodukter i hemmet känns ok, om en själva ej äter det. Kött känns dock svårt att ha i hushållet.
Positivt om alkohol och övriga droger har en låg eller obefintlig profil i hemmet.

Vid intresse och undringar kan ni nå mig på FB eller vi E-post: Fholke Dense F-son, peacepunk69@gmail.com

Ha det fint! Fholke
« Senast ändrad: 20 dec-14 kl 14:46 av flayh »
Inspiration, Positivitet, Harmoni, Lärdom, Enkelhet, Kärlek.

kherse

• Skåne
SV: Kreativa person söker boende i ett kollektiv i Skåne!
« Svar #1 skrivet: 22 apr-15 kl 21:23 »
Hej!

Letar du fortfarande kollektiv?  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

403 gäster, 8 användare (1 dolda)
Adels, Larus Canus, Banelinjen, litenJo, Liisa, Svart, Aika

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser