Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Stulen häst  (läst 1611 gånger)

bos taurus

• Uppland
Stulen häst
« skrivet: 07 sep-14 kl 09:03 »
Vet inte om detta har skickats som meddelande på denna site men tänkte att det var viktigt att dela på så många webbsidor som möjligt.

EFTERLYSNING / STULEN HÄST? Dela gärna!

Harda sågs senast på lösdriften i Sköldnora, Upplands Väsby, igår kväll kl 21 vid kvälltillsynen (5/9-14). Var inte med flocken i morse. Hagen och omgivningar genomsökta flertalet ggr under dagen idag (6/9-14), inget spår av henne så nu befarar vi stöld. Ärendet är polisanmält.

Stoet Harda är kraftigt byggd (Tori-häst), 166 cm, mörkbrun/svart med vit strimma och två vita kotor bak. 14 år. Tunn man och pannlugg. Mkt tillgiven, varför hon ev kunnat följa med okänd.

Har du/ni sett något? Kontakta polisen eller mig/oss här på Facebook eller via tele 070-404 85 91, 0763-92 12 73

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=513538895042&set=a.505690543202.2796.326100106&type=1&fref=nf

Dela detta:

* Inloggade just nu

1801 gäster, 5 användare (1 dolda)
uzie, torbjorn, simon.arvestrand, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser