Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lantbutiken  (läst 1151 gånger)

johan svensson

Lantbutiken
« skrivet: 04 sep-14 kl 15:46 »
Lantbutiken i Gislaved .
Finns det någon som har possitiva erfarenheter av dem.
Tycker de är ganska okunniga inom kläckning trots att de menar att de säljer många maskiner.Man får inga råd,tittar man på maskiner så stämmer inte texten med bilden på maskinen.Sedan verkar de inte intresserade av att sälja något .
Rabatt existerar inte i bästa fall om du har handlat tidigare kan du få en rabattkod på 20 kr.
Kundmottagningen på telefon verkar vara extremt rörigt.
Kanske kan ägaren själv kommentera eftersom han är med här för de hänvisar alltid till denna sida .

Enl mig är Artichen hen i en helt annan liga ,men ibland hade det varit roligt att se sakerna man är intresserad av och då är Gislaved-Smålandsstenar närmre för mig än Gagnef.
Johan

Torpfröken

• Uppland
SV: Lantbutiken
« Svar #1 skrivet: 04 sep-14 kl 18:19 »
Nja, jag köpte ett par foderautomater från dom som det inte kommer något foder ur, då hålen är för små till och med för kross. Nog för att jag ville minska foderåtgången, men det där var ju löjligt. Man kan ju tycka att de saker de saluför ska fungera.
Men orkade inte skicka tillbaka, löste det på annat sätt så kan inte svara på om kundbemötande.

annepanna

• Västergötland
SV: Lantbutiken
« Svar #2 skrivet: 05 sep-14 kl 07:17 »
Jag köpte precis en äggkläckare från dem. Jag har inte hunnit testa den än. Jag beställde den på nätet - inga problem. Den kom redan efter tre dagar.

I sändningen fick jag även med ett kompendium om äggkläckning. Enda nackdelen att monteringsanvisningen från tillverkaren var otydlig, vi fick gissa hur den skulle sitta ihop.

Nu samlar jag ägg och ska snart prova manicken!
I brist på kunskap och erfarenhet får man improvisera.

Dela detta:

* Inloggade just nu

766 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser