Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  gammal makita tigersåg  (läst 1138 gånger)

DennisCA

• Finland
gammal makita tigersåg
« skrivet: 11 jun-14 kl 06:09 »
Hej!

Hittade en Makita JR3000V för 15 euro i en andrahandsaffär. Köpte inte den då jag inte visste så mkt om modellen. Makita har ju bra rykte i överlag såvitt jag vet å andra sidan. JAg undrar om nån här har använt denna såg, vore den ett bra köp för ca 160SEK?

exilbonde

• All utveckling beror på nyfikenhet och lathet.
    • Jämtland
SV: gammal makita tigersåg
« Svar #1 skrivet: 11 jun-14 kl 06:26 »
Köp den
Tigersåg som tigersåg det är inget precisionsverktyg varken märket eller priset är det något fel på.

Om den fungerar i affären kommer den att hålla till det du ska ha den till om di inte missköter den :)

h exilbonde och snickare
Har lämnat kvinna fårgård och hund på annat håll i landet för ett jobb, så därför ingen djur, men säkert en mening om det mesta ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

381 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser