Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ta bort en annons  (läst 1257 gånger)

mumsmums

• -
    • Välkommen till familjen Perdahls hemsida!
Ta bort en annons
« skrivet: 17 mar-07 kl 19:29 »
Om jag raderar en av mina annonser, som inte längre är aktuell, vad händer med svaren som finns? Blir det kvar en tråd med bara svar?
"Som man bäddar får man ligga" ska inte vara en ursäkt för kränkande särbehandling och absolut inte när bädden består av efterkonstruktioner, undanhållande av fakta och lögner där vissa bereds möjlighet att rädda sitt eget skinn och andra görs rättslös.  www.familjenperdahl.se

Marieberg

• Gäst
Re:Ta bort en annons
« Svar #1 skrivet: 17 mar-07 kl 19:35 »
Jag tror inte att det går att radera en trådstart som har fått svarsinlägg.
Anmäl din tråd till moderator och be honom ta bort den.

Dela detta:

* Inloggade just nu

1268 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser