Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Slöjdgrupp/slöjdare hantverkande hemslöjdare odyl sökes  (läst 1492 gånger)

Guld

• Samlar på hantverkstekniker...
    • Västergötland
Söker folk/grupp som håller på med slöjd/hantverk av skilda slag både mjuk och hårdslöjd.
Finns det någon grupp eller enstaka i Uppsalatrakten?
Har ni någon lokal ni träffas i?
Skicka gärna pm till mig.
/Guld
Låt kunskap och erfarenhet följa oss alla in i framtiden...låt gamla kunskaper spridas och ge nya erfarenheter till nya generationer med lite nya grepp och idéer, för bevarandet av kultur och tradition för framtiden... och för själsligt välmående i allmänhet....

Pialinn

• Bor i husbil. Tillbringar vintern i Portugal
    • Övriga världen
SV: Slöjdgrupp/slöjdare hantverkande hemslöjdare odyl sökes
« Svar #1 skrivet: 22 maj-14 kl 12:02 »
http://aros.nordmark.org/

Om du tar kontakt med "medeltidarna" i Uppsala/Aros så hittar du folk som hantverkar.

Guld

• Samlar på hantverkstekniker...
    • Västergötland
SV: Slöjdgrupp/slöjdare hantverkande hemslöjdare odyl sökes
« Svar #2 skrivet: 22 maj-14 kl 22:34 »
Tack tack, det  ska jag göra!  :D
Låt kunskap och erfarenhet följa oss alla in i framtiden...låt gamla kunskaper spridas och ge nya erfarenheter till nya generationer med lite nya grepp och idéer, för bevarandet av kultur och tradition för framtiden... och för själsligt välmående i allmänhet....

Dela detta:

* Inloggade just nu

562 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser