Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Min annons uppdateras inte bland nya annonser  (läst 2151 gånger)

Juniperus

• Gäst
Min annons uppdateras inte bland nya annonser
« skrivet: 10 mar-14 kl 20:45 »
Hej!

Jag uppdaterade min annons "Gårdskollektiv i södra lapplund" under Kollektiv för självhushållare men annonsen hamnade inte under spalten med nya annonser som det brukar. Jag provade att radera uppdatering och skriva på nytt men det funkade inte. Andra annonser verkar uppdateras utan problem. Kanske någon bugg med min annons.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: Min annons uppdateras inte bland nya annonser
« Svar #1 skrivet: 11 mar-14 kl 12:50 »
Jo så här är det.
Det nya blocket med senaste annonserna visar inte de annonser som någon senaste svarat i, så som i "Nya inlägg", utan de senast skapade annonserna. Din annons skrevs i januari och visas därför inte bland de 10 senaste.

Juniperus

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 11 mar-14 kl 17:28 »
Ok det visste jag inte. Har det skett en förändring nyligen? för så funkade det väl inte förrut? Jag minns att jag har uppdaterat trådar som har haft ett år eller mer på nacken som har hamnat bland nya annonser.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 11 mar-14 kl 22:08 »
Ja, det är rätt nytt. Om jag förstått det rätt så är folk mer intresserade av nya annonser än om någon svarat i en gammal, men säg till om det är bättre att det funkar som förr.
 :)

Juniperus

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 12 mar-14 kl 07:00 »
Min åsikt är att äldre annonser som fortfarande uppdateras är av lika stort intresse som nya annonser.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #5 skrivet: 12 mar-14 kl 07:23 »
Jo, det är sant.
Jag tror dock det är färre av svaren i en annons som är uppdateringar av annonsen, än som är frågor och småprat. Bästa hade varit om TS på något vis kunde ange att annonsen var uppdaterad.

Dela detta:

* Inloggade just nu

602 gäster, 4 användare
Staem, torbjorn, Undine, NESSEN

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser