Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  "Fickor" i ljumskarna  (läst 1086 gånger)

rimfrost

• Småland
"Fickor" i ljumskarna
« skrivet: 20 nov-13 kl 09:55 »
Är nybörjare och jag och min sambo klippte våra tackor första gången för en tid sedan. När vi vände dem på rygg för att klippa under hittade vi fickor stora som en femkrona på var sin sida om ljuvret. Det var ganska mycket smuts i så vi rengjorde och smörjde med hellosan vilket tackorna verkade uppskatta. Bör man hålla efter dessa och vad är det för nåt?
Har en liten gård i Småland med fyra hästar, katter, hund, kanin, höns, vaktlar och får. Håller på med NH och älskar att pyssla i trädgården.

vallhunden

• Västergötland
SV: "Fickor" i ljumskarna
« Svar #1 skrivet: 20 nov-13 kl 11:41 »
Såna har en del av mina tackor också. Det är normalt, du behöver inte göra något med detta.
Kvinna som bor själv på landet med ett 30-tal tackor (Gotlandsfår) och 3 Border Collies.

Dela detta:

* Inloggade just nu

433 gäster, 2 användare
Nataks, HF

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser