Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sömmerska  (läst 1537 gånger)

Hagaberg

• Paradisgården
    • Värmland
Sömmerska
« skrivet: 04 nov-13 kl 19:42 »
Jag lägger med spänning ut en fråga för att se om det kan finnas någon som arbetar som sömmerska eller designar kläder och som skulle kunna tänka sig att låta min 14-åriga dotter praoa hos sig i april nästa år (då är hon förresten 15 år  ;D)
Hon är väldigt intresserad av att sy kläder och tänker söka till Apelrydskolans gymnasium i Båstad. Vi bor i Säffle men förstår att där är ont om sådan prao plats så om det går att ordna ett boende kan hon åka längre bort.
Vi har några gotlandsfår, så om någon skulle vilja få ull som ersättning är det inga problem.  :)
Hälsningar
Helene
Ensamstående mamma till två utflugna döttrar. Älskar  min lilla gård som jag utvecklar till eget litet paradis. Har hästar, tidigare får, katt  och då o då grisar. Hund blir det snart igen. Hönsen väntar jag på. Kan inte mycket så jag slukar med iver allt om självhushållning.

Dela detta:

* Inloggade just nu

365 gäster, 1 användare
N.grossmann

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser