Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kallblods hingst till avel  (läst 1285 gånger)

Missigulla

• Östergötland
Kallblods hingst till avel
« skrivet: 01 sep-13 kl 18:35 »
Jag vill ha tips på kallblodshingstar som jag kan betäcka mitt NSV/VBL sto med till våren. Tyvärr så har jag ingen stam på henne, men hon är född i Värmland. Hingsten bör stå i Östergötland- norra Småland. Berätta gärna om lyckade kallblodskorningar.

rimfrost

• Småland
SV: Kallblods hingst till avel
« Svar #1 skrivet: 04 sep-13 kl 16:41 »
Inte alls insatt i avel och jag vet inte vart i landet han finns men Isvind är fantastiskt vacker! Vill dra mig till minnes att han lämnar avkommor med stabilt psyke också. Sen finns det en ardennerhingst som är ruskigt häftig som heter Rambo. Man ner till bogarna och superpsyke! Förstår att det kanske inte var ardenner du var ute efter men han är iaf ögongodis! ;-)
Har en liten gård i Småland med fyra hästar, katter, hund, kanin, höns, vaktlar och får. Håller på med NH och älskar att pyssla i trädgården.

Missigulla

• Östergötland
SV: Kallblods hingst till avel
« Svar #2 skrivet: 04 sep-13 kl 18:00 »
Tack! Båda är superfina... nu fick jag lite att fundera på  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

1776 gäster, 3 användare
torbjorn, simon.arvestrand, Karlsdotter

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser