Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Djupsäng för fotografering  (läst 1615 gånger)

Djupsäng

• Södermanland
Djupsäng för fotografering
« skrivet: 21 aug-13 kl 17:54 »
Hej!
Jag skriver en bok om självhushållning på grönsaker och söker med ljus och lykta efter en djupsäng att fotografera. Gärna i närheten av Stockholm, där fotografen bor. Har du en djupsäng/djupbädd, eller kan du tipsa om någon?
Undrar vänligen,
Bella

LenaWB

• Uppland
SV: Djupsäng för fotografering
« Svar #1 skrivet: 25 aug-13 kl 16:48 »
Jag har odlat i upphöjda bäddar uppbyggda med sand, kompost o dynga denna säsong. Djupen är nu lite olika pga att förmultningen ständigt pågår men den djupaste är omkr 50 hög/djup. Kan skicka dig bilder så får du avgöra om det är vad du söker....
Odlar själen och allt möjligt annat på tomten o odlingslotten i Spånga, samt på fritidsstället i Roslagen.  Älskar skog o mark, vovven o ja är perversa på att plocka svamp. Gjuter betongföremål, kardar o försöker spinna ull - har inte riktigt tid att jobba men vad göra...

Djupsäng

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 04 sep-13 kl 12:04 »
Hej!
Tack för svar. Ja, mejla gärna bilder till bella@belladante.se
Vore toppen att få se om det funkar för boken.
Bästa hälsningar,
Bella

Karin MB

• Södermanland
« Svar #3 skrivet: 15 okt-13 kl 12:49 »
Hej!
Jag har en djupsäng, anlagd i våras, där jag har odlat palsternackor, ärtor, kålrötter och morötter. Den är fortfarande under uppbyggnad och inte gigantisk, ca 1 X 7 m. Vad är det du önskar?

Dela detta:

* Inloggade just nu

556 gäster, 7 användare (1 dolda)
Nataks, javill, Poe, mulen, LimJans, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser