Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Djupsäng för fotografering  (läst 1618 gånger)

Djupsäng

• Södermanland
Djupsäng för fotografering
« skrivet: 21 aug-13 kl 17:54 »
Hej!
Jag skriver en bok om självhushållning på grönsaker och söker med ljus och lykta efter en djupsäng att fotografera. Gärna i närheten av Stockholm, där fotografen bor. Har du en djupsäng/djupbädd, eller kan du tipsa om någon?
Undrar vänligen,
Bella

LenaWB

• Uppland
SV: Djupsäng för fotografering
« Svar #1 skrivet: 25 aug-13 kl 16:48 »
Jag har odlat i upphöjda bäddar uppbyggda med sand, kompost o dynga denna säsong. Djupen är nu lite olika pga att förmultningen ständigt pågår men den djupaste är omkr 50 hög/djup. Kan skicka dig bilder så får du avgöra om det är vad du söker....
Odlar själen och allt möjligt annat på tomten o odlingslotten i Spånga, samt på fritidsstället i Roslagen.  Älskar skog o mark, vovven o ja är perversa på att plocka svamp. Gjuter betongföremål, kardar o försöker spinna ull - har inte riktigt tid att jobba men vad göra...

Djupsäng

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 04 sep-13 kl 12:04 »
Hej!
Tack för svar. Ja, mejla gärna bilder till bella@belladante.se
Vore toppen att få se om det funkar för boken.
Bästa hälsningar,
Bella

Karin MB

• Södermanland
« Svar #3 skrivet: 15 okt-13 kl 12:49 »
Hej!
Jag har en djupsäng, anlagd i våras, där jag har odlat palsternackor, ärtor, kålrötter och morötter. Den är fortfarande under uppbyggnad och inte gigantisk, ca 1 X 7 m. Vad är det du önskar?

Dela detta:

* Inloggade just nu

540 gäster, 2 användare
LimJans, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser