Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Selar till ardenner  (läst 1155 gånger)

shire

• Småland
Selar till ardenner
« skrivet: 23 jun-13 kl 12:51 »
Hejsan tänkte kolla lite om vad selar till körning kostar på ett ungefär? Var kan man hittar vettiga seldon? Begagnat marknaden på seldon är det något man kan finna något på? Det ska vara till ardenner. Jag har inte skaffat hästen än så jag spannar lite just för tillfället!  :)

hånung

• Gäst
SV: Selar till ardenner
« Svar #1 skrivet: 23 jun-13 kl 12:56 »
Floby överskott kan du nog få både nytt och begagnat .    http://www.flobyoverskottslager.nu/

shire

• Småland
« Svar #2 skrivet: 26 jun-13 kl 18:03 »
Är det någon som vet hur loksele ifrån bole är? Om hur kvaliten är i förhållande till lokselarna som kostar mer? ;D

hånung

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 26 jun-13 kl 18:08 »
Är det någon som vet hur loksele ifrån bole är? Om hur kvaliten är i förhållande till lokselarna som kostar mer? ;D
Vågar inte säga till ardenner  tveksamt om ja skulle köpa någon där ifrån till en så stor häst sen så bör du ha en båg däckel om du kör tyngre vilket inte dom selarna har mig veterligen . Nä köp hellre något begagnat det hade ja gjort .

Dela detta:

* Inloggade just nu

1732 gäster, 1 användare
simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser