Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Växthuset  (läst 2212 gånger)

Ingelavw

• hundar,katter,fåglar,en gris
    • Uppland
Växthuset
« skrivet: 03 apr-13 kl 13:15 »
Jippi, äntligen har jag kunnat komma in i växt huset för att börja röjja och förbereda :-)
Trots mina handikapp,försöker jag ta vara på livet. Djuren gör det enklare.

Smajsan

• -
SV: Växthuset
« Svar #1 skrivet: 03 apr-13 kl 13:43 »
Ååh! Vad mysigt det ser ut,underbart att vi ändå har kommit till den delen av året som kommer med mer ljus o värme. Det tycker jag din bild förmedlar  :D
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Ingelavw

• hundar,katter,fåglar,en gris
    • Uppland
« Svar #2 skrivet: 04 apr-13 kl 08:22 »
Ja man blir så lycklig, älskar mitt lilla växthus :-)..snart väser det allehanda grönsaker och kryddor där i en vild blanding med lite blommor också :-)
Trots mina handikapp,försöker jag ta vara på livet. Djuren gör det enklare.

Smajsan

• -
« Svar #3 skrivet: 04 apr-13 kl 14:42 »
Ett riktigt växthus ligger på önskelistan *avundsjuk* Men jag har köpt elrör, sånna i plast,så ska jag göra ett bågväxthus av dom med uv beständig plast.....Du hör vad trisst det låter  :P Men det pirrar lite i magen när jag tänker på det så så dumt blir det nog inte ändå  ;)

Kan du inte uppdatera i den här tråden,hur det fortskrider med grönskan i ditt växthus? Jag skulle tycka det var riktigt roligt att få följa dig i det gröna  :D
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Dela detta:

* Inloggade just nu

666 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser