Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Vegan 🌱 söker partner för att leva off-grid  (läst 50 gånger)

Advaita

• Västergötland
Småland Vegan 🌱 söker partner för att leva off-grid
« skrivet: Igår kl. 17:40 »
Hej!

Kreativ man på 38 år, skolad i samtalsmetodik och kommunikation, universitetsexamen, och inte rädd för att närma mig större livsfrågor eller känsliga ämnen. Arbetat mycket med min personliga utveckling, utforskat mänskliga grundkänslor och är genuint intresserad av personlig utveckling och språket överlag.

Är sedan många år vegan (och ingenting jag kommer att sluta vara) 🙏

Min högsta längtan är att skapa en varm och trygg relation, där hela livet ska inkluderas. Där det finns utrymme att vara allt ifrån introvert till extrovert, dagar av vemod och sorg, till dagar av projekt, resor och utflykter i naturen. Därför är ärlighet, transparens och tydlighet viktiga ledord.

Kommunikation är A & O!

Drömmen vi delar är att skapa en riktigt schysst ätbar trädgård! Gärna Off-grid! Projektet kanske börjar med (att förutom att vi klickar jävligt bra!) åker på roadtrip och spanar in geografiska platser. Kanske besöker andra ekobyar och omställningsinitiativ, kanske köper något i närheten av andra? 💫✨

Att safta, sylta, konservera är drömmen!

Vi hittar fina svampskogar, bakar fina bröd och leker ihop tillsammans med livet och årstidernas växling! ❤️

Vi behöver givetvis inte dela allt! Och det kanske är bra? Men om vi delar fler saker utöver det här kanske det är: örtmedicin, healing, konstmuseum, åka på utställningar, skapa en ateljé, fota analog film, bidra till samhället på något sätt, litteratur, måleri, folkmusik, vikingatid, meditation/yoga/Qi-gong, auktioner och gamla saker.

Du är en kvinna runt 30 till 40 år.

Platser och områden jag tror vi på sikt undersöker är:

1. Dalarna/Bergslagen
2. Östergötland/Småland/Öland/Gotland

Om det här resonerar med dig, skriv PM vet ja!

☕️🍪🥂

Ps. Är lite nördig på personlighetstest och astrologi (kanske inte alls stämmer!) men tror att du kan vara Lejon, Våg, Vädur eller vattuman. Om du klickar med INFP eller ENFP är det också strålande! 🤩

« Senast ändrad: Igår kl. 18:38 av Advaita »

Dela detta:

* Inloggade just nu

597 gäster, 1 användare
Ollefund

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser