Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Frågar om Anvnamn och lösen i forum...  (läst 1054 gånger)

Hassehopp

• Bor på en mindre gård i Ale kommun
    • Västergötland
Frågar om Anvnamn och lösen i forum...
« skrivet: 26 jan-13 kl 09:25 »
Hej.

Jag loggar in som vanligt eller är "Alltid inloggad" och går till forumet "Höns" När jag vill gå in på "Bildtråd Kycklingar" kommer det upp en ruta som vill ha lösen och användarnamn för att komma in på servern....??

Då jag inte har några uppgifter så klickar jag upprepade gånger på avbryt, går inte att göra nåt annat förän rutan är borta. När den väl försvunnit så tar det några sekunder så skickas jag tillbaka till Alternativs startsida.

Skall man ha användarnamn och lösenord för att komma in på tråden, mitt vanliga till alternativ funkar inte. eller är det nåt som är galet??

Mvh
/Hans Jacobsson
Den som säger sig vara fulllärd är mer full än lärd!

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: Frågar om Anvnamn och lösen i forum...
« Svar #1 skrivet: 26 jan-13 kl 10:59 »
Det är JohlinsHedemorahöns som har lagt in bilder som är lösenordsskyddade från sin blogg. Jag har mailat och bett hen att ordna det, om det inte fixas snabbt får vi väl ta bort bilderna.
Man kan läsa tråden, men utan just de bilderna, så länge genom att bara fylla i någon slumpad bokstav i fälten.

Dela detta:

* Inloggade just nu

513 gäster, 2 användare
torbjorn, pow

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser