Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ..att administrera  (läst 2617 gånger)

kakel

  • Gäst
..att administrera
« skrivet: 09 jun-04 kl 11:39 »
Administratör Camilla !

Du gör ett fantastiskt arbete !!  Du är värd semester från detta forum..  MEN - jag ber dig..  Lämna inte uppdraget en hel månad..  Du behövs faktiskt "hela tiden".  Du är klok och nyanserad.  Och har ett klart och vackert språk.

Skriver - bara ett kakel ..vid namn rosemarie

monika

  • Gäst
Re:..att administrera
« Svar #1 skrivet: 09 jun-04 kl 12:47 »
Jajjamänsan, jättebra administrator har sidan, och tolerant!

butterix

  • Gäst
Re:..att administrera
« Svar #2 skrivet: 09 jun-04 kl 13:32 »
Kan inte vara lätt att vara admin för ett forum fyllt av alternativa typer... och inte att vara admin över huvud taget! Mycke skit som cirkulerar på nätet, porr å sånt... Jag tycker att Camilla verkar göra ett bra jobb i alla fall, fast jag vet ju inte vad hon har plockat bort. Enligt min egen mening så har jag läst en del inlägg på forumet (inte just under detta ämne) som har gjort att det inte har känts skönt i magen, och eftersom jag kommer till detta forum för att få ett andningshål så har jag blivit lite ledsen över det och tycker det är bra att en moderator håller lite ordning på sånt.

Särskilt på ett forum tycker jag att det är viktigt att hålla god ton, för det är så himla lätt att missförstå ord skrivna på en dator, oavsett hur många smilysar man använder. Det är väl därför som det finns en moderator till varje forum. För att hålla forumet på den nivå som forumets skapare vill att det ska ha. Blir man bortplockad kan man ju fråga varför och kanske ändra sin ton lite om man ändå vill vara med och leka på forumet. Bråk har vi (ja i alla fall jag) nog av ute i verkliga livet!

Jag skulle bli väldigt förvånad om en moderator gör så att man inte kan framföra alternativa kreativa tankar/söka efter stöd gällande typ självhushållning i alternativ.nu:s forum.

tanja

  • Gäst
Re:..att administrera
« Svar #3 skrivet: 09 jun-04 kl 14:56 »
kan inget annat gora an att halla med tidigare skribenter! Bra jobbat Camilla!

asfaltsbarn

  • Gäst
Re:..att administrera
« Svar #4 skrivet: 09 jun-04 kl 19:57 »
Ojoj, jag måste ha missat en del smaskens? Porr!? Jag som trodde det här var ett ALTERNATIV till all övrig skit som sköljer över oss... ???

Som någon sade, "ett forum fyllt av alternativa typer", vilket är bra och en förutsättning för dynamiken på denna sajt, men förhoppningsvis inte en frizon för nazister eller "patrioter"... hoppas jag.

// asfaltsbarnet


kakel

  • Gäst
Re:..att administrera
« Svar #5 skrivet: 09 jun-04 kl 20:15 »
Asfaltsbarn !
 
Förmodligen snurrar troligen en massa skräp in även här..
..just därför finns ALL anledning att värna Camillas viktiga och kompententa värnande om alternativ.nu

kakelmaker rosemarie
 

AndersT

  • Inlägg: 154
Re:..att administrera
« Svar #6 skrivet: 10 jun-04 kl 22:20 »
Delar "kakels" (rosmaries) inlägg.. Moderatorn behövs i alla forum, och camilla har skött sina sidor utomordentligt bra!!! möjligtvis kan alternativ skapa en sida utan moderator, där folk kan skriva in vad dom vill, men gissar på att den självdör efter ett tag...
Vill också tala om att alla som skapar alternativ gör en bra insats!!!!!!!
anders


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

447 gäster, 8 användare (2 dolda)
Limpans, GuyFromTheSky, Corvus, Emma Lennartsson, von tratt, Burn0ut

* Forum

* Om tidningen Åter



- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser