Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vad är det för duva?  (läst 2080 gånger)

Oskar 123

• Dalsland
Vad är det för duva?
« skrivet: 05 jan-13 kl 20:14 »
Om ni går in på handboken och tittar på skaffa duvor så finns det en bild på höger sida, vad är det för duvor?
Bor på en liten gård i Dalsland med familjen. Har gotlandsfår, gäss, hund, katter och höns av diverse raser.

Lars på Solbacken

• Västergötland
SV: Vad är det för duva?
« Svar #1 skrivet: 06 jan-13 kl 11:32 »
Tittar du på bilden och lägger marker pilen på bilden så ser du vad det är för duvor. Överst till höger är påfågelduvor och den i under till höger är Rollare
/Lars
Jobbar för mångfald har Vadsbohöns, duvor,  hund "springer spaniel/wachtel" och bin, Trädgård, odling, blommor, fågelskådning, husbehov mm.
www.hovabrevduveklubb.n.nu     https://www.facebook.com/LarsiSolbacken/

Oskar 123

• Dalsland
« Svar #2 skrivet: 07 jan-13 kl 14:45 »
Finns inte påfågelduvor bara i vitt
Bor på en liten gård i Dalsland med familjen. Har gotlandsfår, gäss, hund, katter och höns av diverse raser.

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #3 skrivet: 18 jan-13 kl 22:21 »
Finns inte påfågelduvor bara i vitt
Nej, absolut inte. De finns i måååååånga färger.
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Dela detta:

* Inloggade just nu

464 gäster, 1 användare
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser