Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kaninens status  (läst 817 gånger)

trassla

• Gäst
Kaninens status
« skrivet: 30 dec-12 kl 12:23 »
Jag är intresserad av hur ni  tycker att kaninens status är. Jag menar, från början var ju kaninen en kött och pälsproducent, för att sedan blivit ett sällskapsdjur. Så hur upplever ni som har kaniner detta?

silent_angel

• Västerbotten
SV: Kaninens status
« Svar #1 skrivet: 31 dec-12 kl 04:19 »
Jag har haft kelkaniner, men har nu för kött och skinn. Jag tycker att kaninens status är högre nu än för fem år sedan men fortfarande mycket "slit och släng". Typ att folk köper en kanin till ungarna, som sedan ledsnar och sedan ger man bort kaninen till första bästa.
Men, inte lika mycket som förrom åren. Då såg man skänkes annonser var och varannan dag på typ blocket.

Jag upplever att priserna har höjts, därför kanske folk tänker efter en gång extra innan dom köper kanin.

Dela detta:

* Inloggade just nu

678 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Så glad att jag hittade denna tidning och det är lite som julafton varje gång den kommer i brevlådan
/Mathilda Oja

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser