Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Plåtskylt - hönsvarning  (läst 2616 gånger)

Kylling

Plåtskylt - hönsvarning
« skrivet: 09 nov-12 kl 15:24 »
Jag undrar om någon vet var man kan beställa en varningsskylt i plåt, gul med bild på höna, jag har sett en sådan men hittar inget ställe där man säljer just en sådan. Jag har sett att det finns trådar med förslag på fina hemlagade skyltar, och vi har också haft en sådan, men de brukar gå sönder efter ett tag.
Hönsentusiast m. barn och trädgård i Stockholm

TheoA

• Södermanland
SV: Plåtskylt - hönsvarning
« Svar #1 skrivet: 09 nov-12 kl 16:12 »
Är också intresserad utav en med ett motiv typ spatserande höna. Ska sitta vid vägen som går över gårdsplanen, vissa kör ju som idioter..
Bor i sörmland med min familj och 130 kor, både kött- och mjölkkor, 25 höns, 2 katter, 10 vaktlar, och 3 akvarium.

Hylletorp

• Närke
    • Hylletorp gård
« Svar #2 skrivet: 09 nov-12 kl 16:31 »
http://www.djurskyltar.se säjer skyltar

/Camilla
Magpieankor, Bohuslän dals svarthöna, GSV Leghorn, Eksjöhöns, Bronsekalkon, Afrikanska Pärlhöns, Skrattduvor, Guldfasan, Jumbovaktlar, Gotlandskaniner, Mellerudskaniner, Fransk vädur, Hundar, Katter, Marsvin.

Kylling

« Svar #3 skrivet: 09 nov-12 kl 17:27 »
Stort tack! Det var precis det jag letade efter!
Hönsentusiast m. barn och trädgård i Stockholm

Dela detta:

* Inloggade just nu

477 gäster, 2 användare
RickardR, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser