Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vet en mycket erfaren skogsvårdare med häst  (läst 1291 gånger)

Ninnibliss

• Bohuslän
Vet en mycket erfaren skogsvårdare med häst
« skrivet: 06 nov-12 kl 13:27 »
Hej Jag vet en mycket erfaren skogshuggare/vårdare med hjärta för skogen som jobbar med en nordsvensk i skogen, en vän till mig. En stor stadig karl som är billig med. Har jobbar i Västra Götaland med omnejd, men finns den övernattningsmöjligheter och hage för hästen kan han nog tänka sig att resa.
Han är mycket erfaren!
Han kan ge en fri offert, mejla mig ert telefonnummer, så vidarebefodrar jag det till honom.

Mvh

Ninni

(Ninnibliss@gmail.com)

Dela detta:

* Inloggade just nu

573 gäster, 2 användare (2 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser