Jag har också råkat ut för att vetrinärer inte verkar bry sig!! Menman får kanske tänka en gång till.. Det verkar ju trots allt som vänner på din tråd har varit ganska tydliga med att ge en bild över vad de tycker att det låter som, så om det nu är så att de uppfattar saker och ting rätt, vet ju bara du, men då vore nog det bästa att ta bort den lilla hönan, annars kanske du snart står där med hela flocken insjuknad. De bör ju drabbas av symtomen ungefär samtidigt ,eftersom du inte skijt henne från flocken! Den gången jag var i kontakt med vet. för att mina höns blev så gott som fjäderlösa, fick jag besked på att de har nog nån skabb, eller något. Jag efterlyste medel för att behandla, var helt grön på höns då!!! Han sa till mej att de finns men de är lättare att ta bort. innan jag visste vad jag skulle köpa, och var, hade tre höns avlidigt, och de visade inga andra symtom än att de var nakna!!! Knepigt det här, men höns är ganska känsliga djur ändå, och de går fort ner sig om de blir sjuka. Hoppas att allt ordnar sig nu.