Skapat i textil - FOTOTRÅD

Startat av Marieberg, 21 Dec-06 kl 20:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Jennyt

Då kommer jag känna mig alldeles som hemma ::) o:)
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

anette i bugared

Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

Jennyt

Idag blev dopklänningen klar :D Den e för övrigt till salu ;)
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.

anette i bugared

Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

Jennyt

Jennyt

Kalla spöken. Att ha i frysen för att ta fram till gråtande barn med blivande bulor.

LimJans

Citat från: Jennyt skrivet 15 Jan-12 kl 20:56
Kalla spöken. Att ha i frysen för att ta fram till gråtande barn med blivande bulor.

Fyllda med?

Jennyt

Helt vete. Fryser inte utan kan läggas direkt på huden  :)

javill

"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

tinna.m

Mest Blues & Jazz i huvet. Bakmes&Snoa. Åså Country

Pialinn

Jag har virkat sjalar i parti det senaste året. Här är min vackraste.

Varg-älva

Citat från: Pialinn skrivet 23 Jan-12 kl 15:28
Jag har virkat sjalar i parti det senaste året. Här är min vackraste.

Snyggt!

Pialinn

Tack Varg-Älva!

Den här sjalen skickade jag till en vän igår. (Lagt sjalen på motorhuven för foto. Gör alltid så med mina sjalar)

Varg-älva

Citat från: Pialinn skrivet 24 Jan-12 kl 15:14
Tack Varg-Älva!

Den här sjalen skickade jag till en vän igår. (Lagt sjalen på motorhuven för foto. Gör alltid så med mina sjalar)

Är det kärleksknutar?

Pialinn

Ja just det!
Mönster på Kärleksknutar hittas hos Drops design, men inte bården. Den är ur en spansk tidning.

Daisy

Jag har sytt mössor till mina flickor idag.
Den med cupcakes är i plysch.
Jag har 3 barn, man, 2 katter och höns av raserna Orpington, Isbar och Hedemora

Daisy

Å här kommer en klänning och hängsleshorts.

Daisy

Här kommer några hättor.

Paradisgården

Ååååh, vad fina. Älskar hättor! :D Skulle själv vilja ha en, med någon volang eller så framtill :-[
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

404 Gäster, 0 användare