Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Får med andra arter?  (läst 1778 gånger)

Addiy

• Gäst
Får med andra arter?
« skrivet: 11 dec-06 kl 17:54 »
Hej jag har en liten fråga kan får,getter och åsnor gå i samma hage om den är tillräkligt stor? ??? :-\

Kram:Addiy :-*

leifhh

• Gäst
Re:Får med andra arter?
« Svar #1 skrivet: 11 dec-06 kl 18:57 »
i Erik Sjödins bok "Får" avråder författaren från att kombinera får å get, det hade med parasiter att göra. (det finns en tråd om det längre ner)

Addiy

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 12 dec-06 kl 17:57 »
Tror du man kan ha getter och åsnor tillsammans? :)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 13 dec-06 kl 19:02 »
I Italien var det mer regel än undantag iallafall :) Om det är bra eller ej vet jag inte ur hälso o andra synpunkter men tydligen kommer dom överens iallafall!
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Dela detta:

* Inloggade just nu

526 gäster, 1 användare
Toothpaste

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser