Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  jag behöver ett gäng trutar eller måsar....  (läst 1641 gånger)

Ulricaa

• -
jag behöver ett gäng trutar eller måsar....
« skrivet: 01 aug-12 kl 19:33 »
.....har en hund jag tränar till jaktprov och hon har kört fast på trut. Hon har *ALDRIG nånsin bråkat om trutar, mås har vi bråkat om EN gång men aldrig trut. Efter hennes dräktighet verkar hon har hur mycket synpunkter som helst på precis allting. Nån som jagar mås eller trut som kan skicka eller jag kan hämta????? Är jättetacksam för minsta lilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bor i Knäred, utanför Laholm!
Mvh Ulrica
Småtokig skattejurist med båda fötterna i den halländska myllan!

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
SV: jag behöver ett gäng trutar eller måsar....
« Svar #1 skrivet: 03 aug-12 kl 10:22 »
Hej,jag brukar jaga mås,var ute häromdan men gick bet då grannåkern var plöjd.. Kan höra av mig när jag vart iväg nästa gång.
Skator,nötskrikor,kajor och kråkor har jag nu men det går inte eller?
Fjäderfän och kaniner

Ulricaa

• -
« Svar #2 skrivet: 03 aug-12 kl 18:18 »
Hade bliivt superglad om du hade hört av dig nästa gång du skjuter mås!!!! Jätteglad! Dom du räknade upp har jag redan :O) det är måsarna och trutarna som är svåra att få fatt i! Men tack ändå!

MagicHands

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 06 aug-12 kl 22:37 »
om det blir knepigt att få fatt på måsar.. kolla med fågelansvarig på närmsta flygplatts. Halmstads flygplats skjuter nog en del "vitfågel" Men jag vet inte vilken so m är närmast dig. Men.. det kan ju gå att få måsar därifrån.

Ulricaa

• -
« Svar #4 skrivet: 07 aug-12 kl 22:57 »
Åh det ska jag göra, tack!

Dela detta:

* Inloggade just nu

536 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser