Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vilka inlägg räknas?  (läst 1065 gånger)

Rotlöse

• In the defense of our earth!
    • Övriga världen
Vilka inlägg räknas?
« skrivet: 21 mar-12 kl 00:18 »
Vilka inlägg räknas? För på min profil säg jag nyss att det står 3 inlägg och jag vill minnas att jag gjort betydligt många fler... Så jag vill veta om det är nått fel eller om bara vissa räknas?
Ger, Bosui, Tipi, Kåta, Black Tent, Öŷ. Vilken vill du ha?

ieenilorac

• www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
SV: Vilka inlägg räknas?
« Svar #1 skrivet: 21 mar-12 kl 05:12 »
Annonstrådar och ljugarebänken räknas inte, alla inlägg på de vanliga trådarna räknas, så tror jag att det är i alla fall.

Om du går in under "Profil" i ovankant av den vita rutan, och klickar på "Sammanfattning" och sedan på "Visa poster" (som står till vänster under ditt användarnamn) så ser du alla dina inlägg.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

444 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser