Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Har du en duva/svan att ha med i en musikvideo? (Västra Götaland)  (läst 1557 gånger)

David97

• Gäst
Någon som har en Vit duva? Min syster ska vara med i en tävling där man ska göra en musikvideo, och man ska ha med Duva/Svan/Uggla/Kråka. Duva är nog lättast att hitta.. Den ska gärna kunna flyga o sätta sej på armen/axeln.. Om det är möjligt.. Hon och hennes kompisar kan åka runt i Västra Götaland, men bara det finns buss/tåg/spårvagn i närheten..
 Den ska helst vara vit, men lite annan färg går bra. Ras spelar ingen roll, men kan tänka att påfågelduva kan vara fint till detta, men inget krav. Den ska kunna flyga, gärna så den flyger till en person från ett tak eller liknande. Eller landar framför så man kan böja sej ner.. (Om man strör ut bröd/gott på marken, så kanske det går? Eller blir den rädd när man hukar sej?)
Om man har en Svan kan man höra av sej också. Antar att ingen har en tam Kråka eller Uggla?
Skriv till mej i chatten, eller som kommentar.

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
Jag har en vit duva. Den är dock inte dresserad till flygturer på beställning så det hjälper väl inte då?
Fjäderfän och kaniner

KungTulle

• Skåne
    • Mörkmårdens Minigrisar
Sitter och funderar på om man kan bygga en duv eller svandräkt åt en vit tupp :p

Båda mina vita tuppar är handtama nämligen och sitter hyfsat gärna kvar på handen
ungefär som jaktfalkar, flygstilen är dock förskräcklig.
Mörkmårdens Minigrisar
http://minigrisar.n.nu/
Vi har nordsvenskar, myskankor, minigrisar, katter, sköldpaddor och akvariefiskar.

tinna.m

• Skåne
Det där med att flyga och sätta sig på en, kan man inte fixa det med snöre? Så man bara vevar in fågeln?
Mest Blues & Jazz i huvet. Bakmes&Snoa. Åså Country

Dela detta:

* Inloggade just nu

619 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som vanligt ett mångfacetterat och informativt nummer om mycket som hör självhushållningen till.
/Håkan

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser