Torvbriketter vart köper man

Startat av Edward., 20 Jan-12 kl 23:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Edward.

Torvbriketter

Jag skulle vilja köpa Torvbriketter till trädgårds föreningen , de är så dyr i affären 2kr + st  :(

Tänkt om vi gick ihop skulle vi kunna köpa en större mängd och sälja till föreningens medlemmar till inköps pris.

Är det någon som vet vart man kan vända sig om man vill köpa en låda 1000st + ?

mvh edward :P
"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre." Nalle Puh

ieenilorac

Har du kollat med tillverkare/grossister? Svalöf/Weibull?
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Edward.

nja har hittat en låda med 1000st ,

Fast jag tänkte att man kunde kapa alla mellan led eller köpa från någon stor grosist/tillverkare så vi får ner priset.

Små förpackningarna ligger st pris på ca 2kr , jag tror att man borde kunna komma ner runt 50 öre st så kunde vi dela upp och sälja billigt till medlemmarna  :D

mvh edward :P
"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre." Nalle Puh

ieenilorac

Ja då är ju Svalöf/Weibull en grossist/tillverkare av den typen av produkter.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

393 Gäster, 2 användare
Anders Flix, Gnu