Det står på min presentation som man bara kan läsa om man är medlem.
Bara för att Lina frågar hur personuppgifter hanteras och vem som står bakom en synbarligen anonym hemsida, får hon sina personuppgifter publicerade i tråden? MYCKET DÅLIG STIL. Kan bara rekommendera 3z att radera inlägget med Linas uppgifter innan det indexeras av Google.. Herre jösses.
Jag är kanske en "party pooper" men jag har väldigt svårt för anonyma sidor på nätet. Framförallt har jag inget som helst intresse att lämna ut mina personliga uppgifter till någon okänd person eller organisation som inte ens kan dela med sig av kontaktuppgifter med förnamn och nationalitet.... Ska man registrera sig på en sida så vill åtminstone jag att det ska finnas en känd person, organisation eller företag bakom. Dessutom är det trevligt om man får veta hur ens personuppgifter ska hanteras....Även om idén med en fågeldatabas är trevlig så ger detta ett alltför amatörmässigt intryck, tyvärr.
Linas uppgifter ligger redan på google/internet. Bara att googla hennes namn så kommer en del upp. Tar inte alls lång tid. Finns en hel del hemsidor där man kan hitta adress, gift/ogift etc (bla ratsit.se) det är ju från google/internet 3z fått tag på uppgifterna.