Forumet är segt

Startat av Huggorm, 04 Jan-12 kl 23:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

vindensbonig

Det värkar det va  för flera enligt chatten så också för mig.

Rakadero

Nej det är samma här, segt. Inga felmeddelanden, det tar bara väldigt lång tid på sig.
Fyrtiotalet underbara hönor och tuppar av raserna vit leghorn, brun leghorn, blomme, australorp, sussex, plymouth rock, orpington, rir, lohmann och några blandningar mest leghorn-blomme-lohmann. Sju älskade katter. Två välartade söner. En händig make. Och så jag...

Petter B

vindensbonig

Segar idag med så här dags.kl1302

Skogsvilde

Misstänker att de nya tavlorna överbelastar.  ;D ::)

OBS..    Ironi!
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

vindensbonig

Citat från: Skogsvilde skrivet 19 Feb-13 kl 13:27
Misstänker att de nya tavlorna överbelastar.  ;D ::)

OBS..    Ironi!
Kanske ska släcka ner gamla då  ;D

Malin Johansson

Forumet segt igår och idag, och nu fick jag en "connection problems" för första gången på evigheter.

Byracka

Kan det kanske vara det nya mobiltemat?

Petter B

Citat från: Byracka skrivet 21 Feb-13 kl 18:58
Kan det kanske vara det nya mobiltemat?
Nej. Vi har haft problemet långt innan det.
Testat en massa olika lösningar, men problemet kvarstår.
Laddtiderna är låga på sidan hela dygnet, runt 1 sek, men så plötsligt rusar de i väg uppåt 10-20 sek under en timmes tid. Olika tider varje dag men oftast på kvällen.
Har testat att stänga av bottarna ett par dygn nu, men det hjälpte inte heller. Nästa får bli att testa stänga chatten på kvällen och se om det kan vara något fel på den.

Trollmor

Har inte antalet inloggade medlemmar ökat sen du var på radio, Petter?
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Petter B

Citat från: Trollmor skrivet 22 Feb-13 kl 14:26
Har inte antalet inloggade medlemmar ökat sen du var på radio, Petter?

Inte pga det tror jag, men visst blir vi hela tiden fler. Doch har det nuvarande problemet nog inte med det att göra eftersom forumet rusar på jättesnabbt 23 av dygnets timmar...
Neon Knight har installerat ett övervakningssystem nu som kanske kan ge besked om vad som händer när det plötsligt segar.

Trollmor

Just nu är forumet helt underbart snabbt, och sidan hoppar nästan inte alls!  Det vore jättefint om det ginge att lista ut vad det är som händer just nu, och upprepa det!  Nu är det ju roligt att hänga på alternativ en liten stund igen, som det var förr om åren!  :D

Rakadero

Snabbt här med. Just nu!
Fyrtiotalet underbara hönor och tuppar av raserna vit leghorn, brun leghorn, blomme, australorp, sussex, plymouth rock, orpington, rir, lohmann och några blandningar mest leghorn-blomme-lohmann. Sju älskade katter. Två välartade söner. En händig make. Och så jag...

Huggorm

Just nu pågår den där sega timmen

vindensbonig

Tycker det värka rätt segt hela dagen .

Trollmor

Just nu inte farligt segt, men hoppar som en nervös loppa.  4 rader med inloggade medlemmar.  Om nu det har betydelse.

Smajsan

Nu är det så segt så segt,jag hinner nästan somna innan sidorna hoppar fram. Fast inga felmeddelanden än. det är som en varm polkagrisdeg  :P
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Smajsan

Skulle inte skrivit det förut....för jag fick ett felmeddelande dirr när jag gick från den här tråden  ::)
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Nybo

Mycket segt...står mest och snurrar innan man tar sig in

Smajsan

Men nu rullar det på bra igen  :D

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

234 Gäster, 0 användare