Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Röda våglinjer....  (läst 1097 gånger)

Wernher Hingsk

  • Gäst
Röda våglinjer....
« skrivet: 07 dec-11 kl 20:39 »
Hej! Plötsligt fick jag ,under användandet av "words", röda, vågiga linjer under vissa ord! Hur tar jag bort linjerna?
Hälsningar!  W H

pålle

  • Gäst
SV: Röda våglinjer....
« Svar #1 skrivet: 07 dec-11 kl 20:45 »
Hej! Plötsligt fick jag ,under användandet av "words", röda, vågiga linjer under vissa ord! Hur tar jag bort linjerna?
Hälsningar!  W H
Porova   att ändra stavningen prova  så har ja ha nu på fösta prova  :)
« Senast ändrad: 07 dec-11 kl 20:52 av pålle »

Weasel

  • Inlägg: 1852
    • Skåne
SV: Röda våglinjer....
« Svar #2 skrivet: 07 dec-11 kl 20:51 »
Strunta i dem, de försvinner när du skriver ut! De visar på felstavade ord eller ord som kanske inte finns enligt deras ordlista.
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

Wernher Hingsk

  • Gäst
SV: Röda våglinjer....
« Svar #3 skrivet: 07 dec-11 kl 21:21 »
Hej igen!
Tack för svaren! Jag tycker förstås inte om att strunta i dem, men det var riktigt att om jag korrigerade stavningen försvann de! Vore roligt att veta HUR det blivit så! Att jag stavat fel beror på att jag medvetet förkortat för  att få plats med mera! Att offentligt visa ett sådant dokument är för mig uteslutet, det är ju bara en "kladd"!
Hälsningar!  W  H

Wernher Hingsk

  • Gäst
SV: Röda våglinjer....
« Svar #4 skrivet: 20 dec-11 kl 14:25 »
Igennnn!
Allt ordnade sig! Jag klippte ut allt jag hade på sidan, stängde den och startade en ny , och lyckades fiffla bort stavningskontrollen ; den vill jag inte ha just nu!
Hälsningar!  W H


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

416 gäster, 2 användare
von tratt, Corvus

* Forum

* Om tidningen Åter



- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser