Gott liv till er alla, Mitt namn är Anders Frendin och jag har hållit på med solceller och vindkraft under ett par år nu och vill nu se vilket intresse det finns för att skapa ett Inköps Kooperativ för inköp av Solceller och Vindkraft verk direkt ifrån Kina.
Jag har byggt upp och hitta grymt bra solceller och prisvärda vindkraftverk hos min leverantör i Kina, men jag vill inte profitera på detta utan skapa möjligheter att få ner priset på dessa varor igenom att vi alla går samman och köper direkt.
Vilket skulle ge oss möjligheten att handla 24v 200w Monokristall Celler för runt 2650 kr inklusive tull och moms, det som tillkommer är frakten och här beror det på hur många vi kan bli som går samman, kan vi fylla en container så blir det inte många kronor per enhet.
Hör av er vid intresse till mig på andersfrendin@hotmail.com
Och som sagt jag gör inte det här för att profitera utan för att hjälpa så många som möjigt att skapa möjligheten till att införskaffa solceller och vindkraft för priser som är rimliga och som snabbare göra att vi kan ta de nödvändiga steg vi behöver för att finna nya alternativ.
Hoppas att jag inte brutit mot några Ordningsregler, för det är inte min intention, utan bara skapa möjligheter för oss all.
Med medmänsklighet.
Anders