Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  finns det någon minigrisförening?  (läst 1739 gånger)

tomas-kero

• Norrbotten
finns det någon minigrisförening?
« skrivet: 17 jul-11 kl 23:08 »
Finns det någon minigrisförening i sverige och hur blir man medlem om så finns?

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
SV: finns det någon minigrisförening?
« Svar #1 skrivet: 18 jul-11 kl 15:44 »
Vi hade Svenska Minigris Sällskapet - SMGS i Sverige mellan 2003-2008 men den var tyvärr tvungen att läggas ned p.g.a bristande intresse.
Ingen skulle bli gladare än jag om någon ville ta upp sällskapet igen.
Det var jag som grundade SMGS och om du är intresserad av att starta upp igen så hör görna av dig.
Det mesta av allt finns kvar. :-)
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

KungTulle

• Skåne
    • Mörkmårdens Minigrisar
« Svar #2 skrivet: 23 jul-11 kl 15:42 »
Vi hade Svenska Minigris Sällskapet - SMGS i Sverige mellan 2003-2008 men den var tyvärr tvungen att läggas ned p.g.a bristande intresse.
Ingen skulle bli gladare än jag om någon ville ta upp sällskapet igen.
Det var jag som grundade SMGS och om du är intresserad av att starta upp igen så hör görna av dig.
Det mesta av allt finns kvar. :-)

Japp det var inte tillräckligt med folk som var intresserade av att arbeta i styrelsen och det var svårt för Eva att fixa allt själv. Jag erbjöd mig men det hade varit lite mycket för två personer också.
Mörkmårdens Minigrisar
http://minigrisar.n.nu/
Vi har nordsvenskar, myskankor, minigrisar, katter, sköldpaddor och akvariefiskar.

tomas-kero

• Norrbotten
« Svar #3 skrivet: 07 aug-11 kl 20:49 »
vad tråkigt att den är nedlagd jag tänkte  ge bort ett medlemskap till en vän som fyller år  oxå, men vare sig han eller jag är  bereda att gå in i en styrelse.  men bra jobbat av dig Eva att du gjorde ett seriöst försök med föreningen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

606 gäster, 5 användare (1 dolda)
Hans Hultén, Tångräkan, Berberis, Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser