Men har du ringt kansliet?"Listan vi har här på hemsidan är inte riktigt komplett eftersom vi vill ha allas tillstånd att publicera deras uppgifter på hemsidan.En del har vi inte fått svar från än så du kan därför vända dig till Kansliet om du inte hittar någon i närheten av dig och så kan de kanske hjälpa dig att hitta någon."
Det borde väl finnas några Mönstrare däruppe?för det var en Mönstringskurs i Kallax ifjol.
Jag gick kurs ifjol i Avan, mycket bra och lärorikt. Sedan är det alltid Riksbedömning på hösten i september i Norrbotten. Den var också i Avan, 18 baggar var anmälda även köttras men främst pälsfår. Ett tips är att gå med i Norrbottens fåravelsförening så får du nyhetsbrev om det som händer under fåråret här i norr. Har varit till stor hjälp för mig eftersom jag är ny i fårbranschen. Klippkurs, mönstring, seminarium om klövröta och lammningskurs plus att de anordnar studieresor och trevliga "fårdagar". Kolla deras blogg för kontaktuppgifter... http://norrbottenfaravel.blogspot.com//annelie