Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Flagig "lilleman"  (läst 2545 gånger)

flax

• Halland
Flagig "lilleman"
« skrivet: 08 maj-11 kl 19:01 »
Vår shettis penis är torr och flagig och jag känner att jag bör åtgärda detta på något sätt! Han är rätt så nyinköpt så jag vet inte om han brukar se ut så här, men det känns fel att låta honom ha det så.

Tänkte smörja på Salisylsyrevaselin då det känns som en bra produkt för att bli av med flagorna och mjuka upp huden.

Någon som har erfarenhet i frågan? Både vad det gäller den flagiga penisen och medel mot detta?
Om du går igenom ett helvete - bara fortsätt att gå!

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Flagig "lilleman"
« Svar #1 skrivet: 08 maj-11 kl 22:45 »
Dom brukar se ut så o så länge dom kan skafta ut hela vägen så ska det inte vara nån fara.
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Jennyt

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 08 maj-11 kl 22:50 »
Jepp, låt snorren vara.... det är normalt utseende på en "oanvänd" hästpenis
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

tinna.m

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 08 maj-11 kl 22:59 »
Hmm.. ta tag ovanför ollonet och tvätta med ljummet vatten och tvättsvamp. Flagorna trillar av om du gör det ibland. Hästen brukar gilla det och släppa ut i full längd. Så slipper du den knepiga lukten med.
Mest Blues & Jazz i huvet. Bakmes&Snoa. Åså Country

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #4 skrivet: 08 maj-11 kl 23:07 »
Alla hästar gillar inte det ! ::) Passa att du blir sparkad .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

ThinaA

• Västergötland
    • HjulTantens hemsida
« Svar #5 skrivet: 09 maj-11 kl 08:01 »
Det är ett helt normalt utseende och skall lämnas ifred. någn gång/månad kan du böja dig ner o sniffa i skapregionen,luktar det inget särskilt så är det ok.Har han en lättare förhudskatarr så lär du märka det på lukten.Först då kanman göra rent.
Disability is an attitude

flax

• Halland
« Svar #6 skrivet: 09 maj-11 kl 10:11 »
Tack för alla svar!
Har haft flera hästar, men aldrig sett detta förut, men det verkar ju vara vanligare än vad jag trodde!

Då låter jag snorren vara, den luktar inte illa och han får ut den hela vägen!

Vi har dragit oss lite för att smörja in den.... ;D
Om du går igenom ett helvete - bara fortsätt att gå!

Dela detta:

* Inloggade just nu

609 gäster, 1 användare
GSS

* Forum

* Om tidningen Åter

- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser