Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Konstigt ägg  (läst 1637 gånger)

Brokullen

• Dalsland
Konstigt ägg
« skrivet: 14 feb-11 kl 15:47 »
Hittade i dag ett helt enfärgat ägg hos vaktlarna,lite grönaktigt.
Är det någon annan som fått sådana?
Bor på en liten gård med man,2 utflugna+1 barn hemma,2 hästar,2 katter,en olde english bulldog och en grandis, vaktlar, mignonankor, linderödsgrisar och en massa höns.

lantis

• Västmanland
SV: Konstigt ägg
« Svar #1 skrivet: 14 feb-11 kl 16:08 »
Ja då, inge konstigt, det händer ibland. Du måste komma ihåg att fylla på färg :)

Brokullen

• Dalsland
« Svar #2 skrivet: 14 feb-11 kl 16:36 »
Ja jäklar det har jag ju glömt  ;D
Bor på en liten gård med man,2 utflugna+1 barn hemma,2 hästar,2 katter,en olde english bulldog och en grandis, vaktlar, mignonankor, linderödsgrisar och en massa höns.

Njura

• fritzonsfjader.webs.com
    • Skåne
    • Fritzons Fjäder
« Svar #3 skrivet: 14 feb-11 kl 17:01 »
Ja jäklar det har jag ju glömt  ;D
Om du kollar där i under svanken så ser du ett litet hål... jag har för mig att det är där man sätter in färgpatronerna  ???  ;D
Chabo, svart (normal), silvervete (normal, silke), Knölgäss
Kalkonen, bronce, röd bronce och narragansett
Blå påfåglar, Blå Myskankor

Dela detta:

* Inloggade just nu

468 gäster, 2 användare (1 dolda)
VadaH82069

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser