Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Någon som vill ha en underbar liten kille?  (läst 1370 gånger)

ErosOchFlickorna

• Uppland
Någon som vill ha en underbar liten kille?
« skrivet: 30 dec-10 kl 16:11 »
vi har en kastrerad bc blandis på 3 år. Lyder vem som helst och är en riktig kelgris. Bra me andra hundar och barn. Går att ha lös överallt kommer som ett skott. Vill komma ut på landet där han får vara med och kuta runt. Är trots sina bc gener inte spec intresserad av o jobba med något. Vill mest bara springa omkring o leva livet. Riktigt lätt att ha med. Är en omplacering och är väldigt undergiven ,vet ej riktigt vad han varit med om. vill komma till en underbart snäll människa.landet är ett krav ok erfarenhet av hundar!

twinmamma

• Skåne
    • Örter och sånt
SV: Någon som vill ha en underbar liten kille?
« Svar #1 skrivet: 30 dec-10 kl 19:01 »
Hej, vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn i åldern 4 och 6 år. Vi ska nu flytta ut på landet och jag vill gärna ha en hund. Dels för att barnen ska få vara med djur och jag saknar hund och känner mig säker ute på landet. Hunden är lagom ålder tycker jag och det låter precis som en i vår smak. Jag känner till rasen och jag har haft hund under min uppväxt.
Hunden kommer aldrig vara själv då alltid en av oss kommer att vara hemma och han har ca 1,2 ha att springa på. Sen har vi 5km till en sjö där vi badar på sommaren.
Här kommer att finnas mycket tid till kel...
Diplomerad örttant

Dela detta:

* Inloggade just nu

520 gäster, 4 användare (1 dolda)
Nataks, Tiomilaskogen, haakonkarlsson

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser