Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Här tar jag emot beställningar av hönsalmanackan samt information.  (läst 34253 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Har mailat bilden till dej igen för säkerhets skull .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
Snälla allihopa!!! skicka era bilder till mig! det är bara imorn med som jag kan beställa till ett billigt pris annars så blir det över 200 kr styck och då lägger jag ner hela akmanackan :(
Har du fått min bild? Skickade den idag.
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

Njura

• fritzonsfjader.webs.com
    • Skåne
    • Fritzons Fjäder
Har du fått min bild? Skickade den idag.
Japp!
har fått bil från dig, linkoso, torry och fugelmakaren och varggrav
Chabo, svart (normal), silvervete (normal, silke), Knölgäss
Kalkonen, bronce, röd bronce och narragansett
Blå påfåglar, Blå Myskankor

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
Japp!
har fått bil från dig, linkoso, torry och fugelmakaren och varggrav
Vi kan ju om du vill mejla dig fler bilder som du kan använda om du vill så att den blir klar.
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

Svarthönan

• Skåne
    • Sorbiska ägg
gjorde det igår  :-\
Hittade inte pm:et förrän nu. Skickade bilden redan den 9.12. men den verkar inte ha kommit fram, skickade en gång till nu, har den kommit fram?

Fredrikslund

• Södermanland
men när ska vi sätta in pengarna...?  ::)

Whippet

• Fler självhushållare i världen
    • Norrbotten
Om det ens blev något??? njura skrev ju att han skulle strunta i det hela om inte folk skickade in bilderna till måndag... blev det gjort?

??? :-* /Anette
Vi är ett par med 2-årig son som har en Hamiltonstövare, en Border Collie, tre bondkatter, 5+1 blandrasfår, 5+2(+1 kyckling) blandrashöns, 2 linderödgyltor. Såsmåningom kommer det Fjällnära Fjällkor och kanske någon get och häst :)

Njura

• Skåne
    • Fritzons Fjäder
Jag har inte fått alla bilderna + att en som hade 3 av dem inte hittade dem i hög upplösning så jag fattas ca 5st :(

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Va? D: Jag som trodde att det bara saknades 1 bild (sommarbild) o allt var löst nu. :(

Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

ruterezz

• Skåne
    • Kennel Ruter-Ezz
Jag har inte fått alla bilderna + att en som hade 3 av dem inte hittade dem i hög upplösning så jag fattas ca 5st :(

men kan du inte ta saken i egna händer o välja 5 som du gillar, tror inte folk blir sura, inte jag iallafall  :D

såg ju framemot kalendern   :-\
Bor på gränsen mellan landet o stan med stor trädgård med plats för många djur. Har blivit helt frälst i mina ankor o höns,tycker det e såå mysigt att ha de gåendes i trädgården kluckandes o kvackandes <3

Njura

• Skåne
    • Fritzons Fjäder
men kan du inte ta saken i egna händer o välja 5 som du gillar, tror inte folk blir sura, inte jag iallafall  :D

såg ju framemot kalendern   :-\
det är ju det att jag verkligen inte har tid.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Såg ock
så fram emot den med spänning, att få hänga upp en almenacka full av kluckisar. :D ... :/ Börjar tyvärr väga mot att jag hoppar ur och gör en egen mot nästa vecka (verkar enklare, synd bara på alla fina bilder :( ) om inget händer under helgen, att bilderna kommer in. . :/
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Njura

• Skåne
    • Fritzons Fjäder
Jag såg ju verkligen med ram emot det. Det är ju bara att jag väntade på att bilderna skulle komma in så jag kunde skicka. Iomed att det inte blev så så sitter jag har nu. Nu i efterhand så tänker jag på att det skulle vatt bra med ett par extrabilder. Jag ber verkligen om ursäkt för detta :(.

Fredrikslund

• Södermanland
Jag såg ju verkligen med ram emot det. Det är ju bara att jag väntade på att bilderna skulle komma in så jag kunde skicka. Iomed att det inte blev så så sitter jag har nu. Nu i efterhand så tänker jag på att det skulle vatt bra med ett par extrabilder. Jag ber verkligen om ursäkt för detta :(.

är ju itne ditt fel!  :o snällt att du ville ta tag i det, du kunde ju inte vetat hur det skulle bli... tycker du varit duktig i alla fall!  :)

trallallaa

• Gäst
Citera
är ju itne ditt fel!   snällt att du ville ta tag i det, du kunde ju inte vetat hur det skulle bli... tycker du varit duktig i alla fall! 
Håller med  ;) !

ruterezz

• Skåne
    • Kennel Ruter-Ezz
det e inte för sent, den kostar fortfarande 63 kr,(va inne o kollade nu)

om du har tid o lust vill säga.....

god jul på er iallafall :-)
Bor på gränsen mellan landet o stan med stor trädgård med plats för många djur. Har blivit helt frälst i mina ankor o höns,tycker det e såå mysigt att ha de gåendes i trädgården kluckandes o kvackandes <3

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Hej allihopa. Har påbörjat att redigera bilder en till almenacka nu (då det inte verkar bli något av den först tänkta?  :(). Om det är någon annan som är intresserad, även fast det inte blir som det var tänkt från början  :-\ så kan ni pm:a mig. Jag beställer den imorgon som det ser ut i nuläget, kan ju sätta en deadline... Kl. 17:00 imorgon.

Kommer inte bara vara höns i denna almanacka utan även lite simfågel och ev. vaktel. Kommer lägga upp bilderna här sedan när jag redigerat klart (ikväll)... Tills vidare så har ni framsidan här iaf. 

Njura

• Skåne
    • Fritzons Fjäder
Hej allihopa. Har påbörjat att redigera bilder en till almenacka nu (då det inte verkar bli något av den först tänkta?  :(). Om det är någon annan som är intresserad, även fast det inte blir som det var tänkt från början  :-\ så kan ni pm:a mig. Jag beställer den imorgon som det ser ut i nuläget, kan ju sätta en deadline... Kl. 17:00 imorgon.

Kommer inte bara vara höns i denna almanacka utan även lite simfågel och ev. vaktel. Kommer lägga upp bilderna här sedan när jag redigerat klart (ikväll)... Tills vidare så har ni framsidan här iaf.
Var ska du beställa ifrån?

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Det har jag inte riktigt bestämt än... XD Har beställt från vistaprint förut, men vet att de kan vara lite "åh, vad gratis detta är" ... Så blir det inte så ändå. ;D ;D *tittar på mina gratis adresslappar för 160kr* ;D ;D

Ska redigera klart först, sedan ska jag börja kika igenom lite sidor. :)
Jag hade förresten tänkt att du Njura ska få en almanacka i efterskottsjulklapp... Lite som tröst   :-[, om du vill ha en alltså?

Njura

• Skåne
    • Fritzons Fjäder
Det har jag inte riktigt bestämt än... XD Har beställt från vistaprint förut, men vet att de kan vara lite "åh, vad gratis detta är" ... Så blir det inte så ändå. ;D ;D *tittar på mina gratis adresslappar för 160kr* ;D ;D

Ska redigera klart först, sedan ska jag börja kika igenom lite sidor. :)
Jag hade förresten tänkt att du Njura ska få en almanacka i efterskottsjulklapp... Lite som tröst   :-[, om du vill ha en alltså?
:-[ Gärna  :-[

Dela detta:

* Inloggade just nu

646 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser