Senaste inlägg

Återträffar / SV: Återträff i Örkelljunga
Senaste inlägg av Ekelyckan - Igår kl. 16:58
Hej, kul, kommer gärna, åker kollektivt och/ eller cyklar från Hässleholm, samåker gärna, kan vid behov ordna bil och köra.
Övriga annonser - önskas / Koskälla
Senaste inlägg av iceman - Igår kl. 11:02
jag söker koskällor till mina fjällnära kossor som går på skogen  finns utanför Ludvika  skicka gärna pm om du har några att sälja
Återträffar / SV: Midsommar
Senaste inlägg av Petter B - Igår kl. 10:34
Hur har det gått med detta? Något napp?
Återträffar / SV: Återträff och Glada grisen...
Senaste inlägg av Petter B - Igår kl. 10:33
Skicka mig gärna någon bild om ni har, tänkte ta med några från sommarens träffar i augustinumret av Åter
Återträffar / SV: Visning av en småsåg i Mar...
Senaste inlägg av Petter B - Igår kl. 10:32
Härligt! Hoppas jag får möjlighet att komma nästa gång.
Återträffar / SV: Återträff i Örkelljunga
Senaste inlägg av Petter B - Igår kl. 10:31
Jag noterade nu att det blivit dumt i annonsen i tidningen, Annas epost hade blivit radbruten med ett bindestreck i. Rätt adress för att anmäla sig till detta är annasgmlindgren@gmail.com
Eller så anmäler man sig här i tråden eller via PM.
Bostad finnes / Liten gård utanför Oskarshamn
Senaste inlägg av Stefan Håkansson - 06 Jun-26 kl 23:11
Hej!
Vi har en gård 2 mil väster om Oskarshamn som vi funderar på att sälja. Det är 0,9ha skog och 2,8ha åker totalt 4ha. Boningshus, ladugård, maskinhall, grisstall, sädesmagasin och växttunnel på 30kvm. Vi har haft får, grisar, köttkaniner, olika fåglar och 2 hästar. Vi har även haft cafe i ladugården och hembageri i köket. På gården finns alla maskiner som behövs för att sköta marken. Lagom stort för en familj på 4 personer. Skriv en rad om det låter intressant. Prisförslag är 2800000kr.
Återträffar / SV: Visning av en småsåg i Mar...
Senaste inlägg av Kindbo - 06 Jun-26 kl 20:01
Det kom 10 personer som studerade sågen och provade vår grillade kyckling. Fick några bra tips av besökarna på ytterligare förbättringar.
Kontakter / SV: Vill så mycket mer, men en...
Senaste inlägg av KajsaAnka - 06 Jun-26 kl 17:51
Hi hi ja det är många roliga. Många lantisar vet hur en kontaktannons ska vara  👍👍👍 🇸🇪
Kontakter / SV: Vill så mycket mer, men en...
Senaste inlägg av Själv är bäste dräng - 05 Jun-26 kl 15:45
Exfrun och jag kollade ofta just i Land. Kunde vara roliga eftersökningar där, men den vi båda tyckte var bäst var "Sökes, en helt vanlig karl. Elsa, 70 år"

En annan som fastnat i minnet var "Sökes, kvinna med traktor". Har man två behov, så varför inte... ;D

* Online just nu

175 Gäster, 0 användare